czwartek, 3 października 2013

Ślubujemy...

Dziś odbyło się w szkole mojej córki pasowanie na pierwszaka. W ostatnich dniach, z myślą o tejże uroczystości, powstała sukienka. Troszkę sobie pokombinowałam z wykrojem. Z założenia miało być dwukolorowo od samego początku. I tak też się stało. Wybrałam model 155 z burdy 08/2012. Boczną część przodu wydłużyłam do samego dołu. Żeby było symetrycznie, czynność powtórzyłam z tyłu, rozcinając go, tworząc w ten sposób część środkową tyłu i część boczną. Dodałam kołnierzyk z modelu 154. Z tyłu wszyłam suwak. Ot, i cała historia sukienki... Wyszło tak:
 
 
 
 
 
I zdjęcie na "modelce"...
 

3 komentarze:

  1. A modelka nie chce pozować, oj nie chce ;-) Sukienka jest świetna, zawsze najbardziej podobały mi się dla dziewczynek właśnie sukienki o linii A :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka. Fajnie, że zrobiłaś ją dwukolorową :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i starannie zrobiona:)

    OdpowiedzUsuń