środa, 22 stycznia 2014

Coś do szkoły...

Na szkolną akademię z okazji Dnia Babci powstała sukienka i żakiecik. Jeśli chodzi o sukienkę to korzystałam z formy na tunikę z burdy 08/2010.
 
 

Troszkę przerobiłam ją na swoje potrzeby... Zrezygnowałam z zapięcia z przodu na rzecz taśmy suwakowej, która wszyta jest tam w celach dekoracyjnych. Na tyle wszyłam kryty suwak.


Cała góra sukienki odszyta jest podszewką.










 
W karczkach biodrowych też wykorzystałam biały materiał... Wpadłam na ten pomysł w trakcie krojenia sukienki.
 


 
Żakiet już znacie. Tym razem w bardziej oficjalnej wersji. Też wszyłam taśmę suwakową do ozdoby. Wszyłam też podszewkę.




 
 

Wszystko wyszło uroczo. Taki żakiecik to sam mogłabym nosić...


4 komentarze:

  1. Fantastyczne uszytki! A taśma suwakowa jako ozdoba coraz bardziej mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też jestem pod urokiem tej taśmy i dla mnie też będzie coś w tym stylu.

      Usuń
  2. Ale Ty wszystko pięknie odszywasz! Świetne wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie! Staram się bardzo by to wszystko "jakoś" wyglądało...

      Usuń