wtorek, 10 września 2013

Jesienną porą noszę spodnie.

Moje pierwsze blogowe spodnie. I nie ostatnie. U mnie zaczął się na nie sezon. Już wybrałam kolejny model. W przeciwieństwie do tych dzisiejszych będą szerokie i z gumką na dole, takie pumpy... Dawno nie nosiłam szerokich spodni i nie wiem jak będę się w nich czuła, ale będą szyte zgodnie z tym co zaprojektowała burda... Ale wróćmy do dzisiejszych... Model wzięty z burdy 11/2012. Nic nie zmieniałam, czasem od siebie dodam jakiś karczek, ewentualnie kieszonkę... Tym razem nic... Nie chciałam kombinować z kratką i chciałam żeby było szybko... Skróciłam je tylko, sięgają przed kostkę...

1 komentarz:

  1. Lubię spodnie w kratkę... Oj nabrałam na nie ochoty teraz przez Ciebie :-) I znowu fajne kolorki i model przepiękny - perfekcyjne :-)
    P.S. Czy mogłabyć wyłączyć weryfikację obrazkową przy komentarzach?

    OdpowiedzUsuń