czwartek, 5 listopada 2015

Trzy burdy - jedna sukienka

  Tym razem już bardziej jesienna sukienka... z grubszej tkaniny i z rękawkiem. Szyjąc tą sukienkę korzystałam aż z trzech różnych form, a tym samym z trzech burd :).  Zamierzony efekt osiągnęłam, ale następnym razem dodam jeszcze kieszenie w szwach bocznych.


 
 No to teraz kilka słów o samej sukience. Góra sukienki pochodzi z burdy 08/2009, ale z małą modyfikacją podkroju szyi. W modelu burdowym podkrój szyi jest w kształcie łódki a ja przemodelowałam go na okrągło. W tym celu pomogłam sobie modelem sukienki z burdy z listopada 2012 roku. Dół mianowicie to nie nowość, ale dla przypomnienia napiszę, że pochodzi z burdy 11/2008.

 
 

 
 
 Rękawki skróciłam i sięgają teraz do łokcia. Kilka kombinacji i całkiem przyzwoita sukienka :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz