czwartek, 4 lipca 2013

I znów dwukolorowo...

   Ostatni post nie należał do obfitujących w treści. Powód? Brak czasu. Szyję, cały czas coś szyję. Gorzej wychodzi mi dokumentowanie tego co stworzyłam. Dziś kolejna tunika. Burda 07/2008, model 108.
Rozmiar tuniki zaczynał się od 38, a ja potrzebowałam 36. Usiadłam w spokoju i powolutku, linia po linii, zmniejszyłam rozmiar. Dodam, że nie ufam szyciu typu "skroję bez zapasu rozmiar 38 i zszyję".
 Dekolt wygląda jakby był "wyświecony", ale to tylko flizelina przebija przez cieniutki materiał karczku. Zrezygnowałam z suwaka z tyłu, jest naprawdę zbędny. Szyło się bezproblemowo. Model gorąco polecam, szczególnie z lekkiej, zwiewnej tkaniny.
 W końcu przyszyło gorące lato... A ja czekam na przesyłkę. Zamówiłam kilka tkanin i już nie mogę się doczekać kiedy z nich cos uszyję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz